تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده
تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده

روشن نشدن ارگ pa500

پیام  یکی از کاربران :
سلام خسته نباشید ممنون از سایت مفید و خوبتون ،آقا من امروز موقع روشن کردن ارگ هرکار کردم ارگم روشن نشد کابل برق هم سالم بود نمیدونم چشه سالم بود یه دفعه ای اینطوری شد.کیبوردم مدل KORG Pa500 persian هستش ممنون میشم راهنمایی کنین.

پاسخ به سوال این دوست عزیزمون:
با سلام  جهت پاسخگویی به مشکل شما عزیز بزرگوار و سایر کاربران که ممکن است این مشکل برای آنها نیز پیش بیایدبایستی عرض کنم که اگر کابل یا سر سوکت انتهای خود کابل مورد نداشته باشد احتمالا سوکت ورودی و یا خود منبع تغذیه معیوب شده است. لطفا کابل را عوض کنید قطعا مشکل شما حل خواهد شد درصورتیکه مشکل همچنان باقیست حتما در اولین فرصت به خدمات تعمیر ارگ مراجعه نمایید


نظرات 4 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 07:59

سلام و خسته نباشید ارگ من از p50 مدلش هست جلوی مونیتور چراغ روشن بود که به براحتی میتونستیم هر تنظیمی که میخوام رو انجام بدم ولی حالا پراغ خاموش شده و به سختی میشه با نور تاریکی تنظیمات انجام داد حالا چیکار کنم

هادی میرزایی جمعه 2 اردیبهشت 1401 ساعت 21:26

سلام ممنون میشم اگه راهنمایی کنین دوستان ...کلید های ارگ من pa50 هستش.. یک سمت کار نمیکنه فقط دوتا کار می‌کنه ..مشکل چیه .میکرو سویچ رو هم امتحان کردم دوتا رو عوض کردم بازم همینجوریه..؟؟؟

احمد دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت 19:32

سلام دورد بر شما
اقا من یه ارگ کاسیو دارم روشن نمیشه
و ۵ تا باطری میخوره که یک ساله عوض نکردم
احتمال داره مشکل از باطری ها باشه

بیخیال یکشنبه 4 مهر 1400 ساعت 18:36

آقا سلام خشته نباشید همین مشکل برای من هم پیش امده هر کاری میکنم ارگ روشن نمیشه ☹ رفتم آداپتورش رو چک کردم رفتم الکتریکی گفت آداپتورت سالمه چی کار کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد