تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده
تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده

برنامه‌ای برای باز کردن محتویات فلش‌کارت در کامپیوتر و لپ‌تاب FlashCart Explorer

برنامه flash explorer برای کسانی که لپ تاپ و یا card reader دارند . بوسیله ی این برنامه شما 

میتوانید از فلش کارت کیبورد خود بکاپ گرفته یا آنرا پر کنید و حتی آنرا پاک کنید حتی اگر فلش قفل باشد.
این برنامه شما را از restore کردن و یا back up گرفتن بوسیله ی فلاپی ها و روش زمان گیر و خسته کننده آن نجات میدهد.
همچنین شما میتوانید با خرید پورت تبدیل pcmci به usb از فروشگاه های خدمات کامپیوتری به راحتی از طریق کامپیوتر شخصی خودتان فلاش هاتون بر روی فلاش بریزید.

نکته:این برنامه همونطور که کار رو راحت میکنه، از یک طرف هم باید یک زحمتی بکشید.
شما برای ریختن ریتم ها درون فلش کارت، نیاز به فایلی با پسوند Bin. دارید که در واقع همان 10 یا 11 فلاپی است که در فلش ذخیره کردید و بصورت یک فایل با پسوند BIN. ذخیره میشه. از اونجایی که هنوز برنامه ای برای تبدیل فایل های با پسوند Dat. یا همون فایل درون فلاپی ها به BIN. نیومده (یا اگر هم اومده بنده خبر ندارم)، تنها راه ایجاد کردن فایل با پسوند bin. همون ریختن بکاپ با کیبورد روی فلاش و گذاشتن در کامپیوتر و کپی کردن با پسوند .bin است با این مزیت که شما یکبار بکاپ رو با کیبرد میریزید و برای همیشه میتونید از این بکاپ با پسوند Bin. که در کامپیوتر خود ذخیره کرده اید بوسیله این برنامه استفاده کنید.

آموزش بکاپ گرفتن از ریتم های فلش کارت ارگ روی SD کامپکت PA50 و PA80

آموزش بکاپ گرفتن از ریتم های فلش کارت ارگ روی SD


در این مطلب به آموزش بکاپ گرفتن از ریتم های فلش کارت ارگ روی SD کامپکت PA50 و  PA80 میپردازیم.

جهت برداشتن بکاپ از ست هایی که روی فلش کارت دارید و میخواهید در بانک ست ریتم ها و صداهای خود در کامپکت خود داشته باشید ابتدا یک کامپکت  خالی را داخل ارگ روشن قرار داده و سپس به قسمت دیسک سمت چپ مانیتور رفته و به صفحه ی 10 (disk:card backup ) میروید سپس فلش را کمی از محل خود بیرون می اورید و بعد به داخل میبرید در هنگامی که فلش را داخل میبرید باید چند مرتبه پشت سر هم کلید F2 را بفشارید (کلید F2 به دلیل قفل فلش خاموش است ) سپس باید یک پیغامی به شما بدهد (ARE YOU SURE ENTER / EXIT) که شما با زدن دکمه ی ENTER کار بک اپ گرفتن را آغاز میکنید . توجه داشته باشید اگر فلش کارت شما دارای قفل باشد نمیتوان بکاپ گرفت و با اررور Disk is write Protected مواجه خواهید شد.
همانطوری که می دانید فلش کارتی که قفل است را نمی توان بطور عادی backup گیری کرد ویا سمپلهای آن را جهت گلچین کردن Export نمود.ویا حتی اگر به روشهایی بعدا توضیح داده خواهد شد برنامه دیگری که lock (قفل) نشده باشد روی آن Restore  کنیم برنامه  Restore  شده نیز قفل خواهد شدلذا برای حل این مشکل ابتدا باید فلش کارت قفل شده فرمت شود.

بر عکس گاهی اوقات نیز لازم می شود برای جلوگیری از کپی برداری روی برنامه فلش کارت  قفل گذاری انجام شود.

برای انجام هر کدام از موارد فوق به روش زیر عمل می کنیم : 

ابتدا نرم افزار زیر را بسته به نوع کیبوردتان ( pa80 یا pa50 تبدیل شده ) دانلود کرده ودرون یک فلاپی خالی ریخته و داخل کیبورد (در حالت خاموش)قرار دهید و کیبورد را روشن نمایید پیغام ؟load O.S From disk ظاهر می شود که دکمه Yes را بزنید بعد از چند لحظه با دو گزینه روبرو خواهید شد:

Protect Card  (قفل گذاری روی فلش کارت)

Erase  Card   (پاک کردن و برداشتن قفل )

عملیات دلخواه خود را انتخاب و منتظر بمانید تا پیغام Ok یعنی پایان عملیات ظاهر شود فلاپی را خارج وکیبورد را خاموش نمایید ودر نهایت نتیجه را روی فلش کارت مشاهده نمایید.

امیدوارم موفق باشید.