تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده
تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده

تعمیرات انواع فلش کارت معیوب ارگ pa50 pa80

بررسی و تعمیر انواع فلش کارت معیوب کیبورد pa50 pa80

حل مشکلات فلش کارت 16 مگ و
فلش کارت 64 مگابایت کرگ KORG
کاربران عزیز میتوانند فلش کارت هایی که مشکل بدسکتور دارند و یا با پیغام های write Protected و Generic Error مواجه شده و فرمت نمیشوند و یا ست ها روی آن بدرستی اجرا نمیشوند برای ما ارسال نمایند تا پس از بررسی فنی در صورتیکه قابل تعمیر باشد، تعمیر و مجددا برای شما عزیزان پس بفرستیم.

نمونه کار تعمیر فلش کارتهای ایراد دار و  ارسال به کاربران عزیز از اقسام نقاط کشور




 لطفا شماره تماس و آی دی تلگرام خود را همراه با توضیح مشکل فلش کارت خود برای ما از طریق بخش نظرات در پایین صفحه ارسال  کنید تا در اولین فرصت با شما تماس برقرار کنیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
ابراهیم امینی پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 ساعت 15:39

سلام وقت بخیر
کورگPa50دارم ،میخواستم یک امولیتور جای فلاپی نصب کنم usbخورش کنم بنظرتون مشکلی پیش نمیاد براش هنگ نمیکنه ،بنظرتون

احتشام سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 19:58

سلام فلش کارت من مدتی است کار نمیکنه و بالا نمیاد ضمنا شماره تماس

حمیدرضا غلامزاده پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 08:14

سلام من کارت حافظه ارگ p50 دارم که بالا میاد بعد سریع قطع میشه قابل تعمیر هست ؟

مسعود شنبه 22 شهریور 1399 ساعت 20:55

و اینکه آیا در صورت خرابی و یا سوختن sd card امکان تعمیر و بازگرداندن قفل هست؟؟؟؟؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد