تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده
تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده

مرکز تعمیرات تخصصی ارگ کیبورد

مرکز تعمیرات تخصصی ارگ کیبورد

مدلهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland
در اسرا وقت با بهترین قیمت  بهمراه ضمانت  قطعات تعمیر یا تعویض شده
تعمیر و تعویض کلاویه ، انواع زیر کلاویه ، LCD و... عیب یابی مادر بورد و فروش تمام قطعات کمیاب و پر مصرف...








نظرات 4 + ارسال نظر
محمد شنبه 25 دی 1400 ساعت 01:28

سلام یاماهاpsr1000دارم موقع روشن شدن بعضی وقتا erorمیده میگه خاموشی روشن کنید چکار کنم ممنون

reza sheykh دوشنبه 11 فروردین 1399 ساعت 02:38

سازم pa900osعوض کردم الان بالا نمیاد هر کار میکنم دوباره رو آبدیت نمیاد حتی میکروسویچ هارو تست زدم با اهم متر سالم سالم هست میشه بگین مشکلش چیه چطور بتونم درستش کنم با تشکر

ناصر شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 06:19

سلام . درخواست راهنمایی دارم.
پستونکی های یاماها a1000 دو سه تا ضعیف عمل می‌کرد باز کردم گرد وخاکشو پاک کردم و بستم. حالا روشن می کنم، کلاویه ها هیچ صدایی ندارن ولی ریتم و کلیدهای تنظیم کار کرده و عملکرد درستی دارند. البته قبلا هم رو ارگ‌های مختلف اینکارو انجام داده بودم . ممنون میشم راهنمایی کنید.

آرزو سه‌شنبه 22 بهمن 1398 ساعت 15:17 http://asansorbalabar.ir/

سلام. ارگ من بعد از مدتی که باهاش کار نکردم، کلا کار نمیکنه. باتری داخلش مونده بود. اما سولفاته نکرده. فقط یک قسمت از فنر آهنی زنگ زده. یعنی به خاطر اون کار نمیکنه؟ آیا قابل درست شدن هست؟

سلام بله درست میشه و میتونید بدون ایرادی استفاده کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد