تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده
تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده

دانلود کرگ پی آ منیجر جدید KORG PA Manager کرک شده ورژن 3

در این پست برای شما عزیزان نرم افزار محبوب KORG PA Manager رو آماده کردیم
نرم افزار مدیریت ریتم و استایل و بانک صدای کیبوردهای کورگ بنام کورگ پی آ منیجر


KORG PA Manager نرم افزاری قدرتمند در زمینه گلچین ریتم های کرگ می باشد. به کمک این نرم افزار می تواند سِتهای مختلف سری korg را از طریق کامپیوتر گلچین نمایید. با استفاده از این نرم افزار تمام ریتم ها، اجراها، پدها، صداها، سمپل های PCM، سمپل ها، ست های کرگ Korg PA-series را کاملا حرفه ای مدیریت کنید.

ویژگی های نرم افزار

  • قابلیت Import و Export صداها با فرمت wav
  • محیط کاربری ساده و زیبا
  • استفاده راحت و حرفه ای از آن
  • گلچین ریتم ها
  • گلچین پدها
  • گلچین صداها
  • و ...


 


جهت دانلود فایل پی دی اف راهنمای استفاده از نرم افزار و آموزش تخصصی
اینجا کلیک کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
FARZAD جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 21:47

سلام و عرض خسته نباشید ممنون بابت زحماتتون
بنده دانلود کردم هر کاری میکنم نصب نمیشه راهنما رو پیش رفتم یجایی رو که گفتین بر روی آیکون نرم افزار کلید راست کنم و گزینه Propertiseرو بزنیم بعد اون گزینه (open file location)اصلا برام ظاهر نمیشه.ممنون میشم راهنماییم کنید.تشکر

اهورا دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 17:09

خوب

محمد سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 14:36

سلام
یک دنیا ممنونم بابت این آموزش عالی

Farshid یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 01:20

سلام خسته نباشید ببخشید این نرم افزار که کاملا کرک نسیت نمیشه ستی که گلچین کردی ذخیره کنی خواهشن اگر ورژن کاملا کرک و یا ورژن ۳ کاملا کرک را داری به اشتراک بزارین ممنون

Rasool دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 22:15

هنوز نصب نکردم ولی از همین الان از شما تشکر میکنم بخاطر زحمت نشر این برنامه .

mehdi جمعه 23 اسفند 1398 ساعت 15:35

سلام خسته نباشید این ورژن 2هست توی عکس استایل پلیر داره ولی داخل نرم افزار نداشت لطفا راهنمایی کنید من ورژن 3رانیاز دارم البته از زحمات شما ممنونم

Rasool پنج‌شنبه 22 اسفند 1398 ساعت 02:16

سلام
میخواستم از شما بابت زحماتی که کشیده اید تشکر کنم . کار شما بسیار با ارزش است . سپاس

سلام خواهش میکنم موفق و پیروز باشید دوست عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد