تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده
تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده

دانلود ست ریتم ارگ PA700

مجموعه ست های گلچین ارگ KORG PA700

مجموعه ست ریتم و صدا برای کیبورد KORG PA700 شامل ریتم بندری کردی  کرمانجی فارسی آذری افغانی و ست گلچین انواع ریتم های زیبای کیبورد PA700

شامل 15 ست گلچین شده شاد ویژه  ارگ KORG PA700   با بهترین ریتم ها و سمپل ها
این مجموعه  شامل 15 ست شاد برای ارگ KORG PA700 Oriental میباشد که بدلیل حجم بالای ست ها و جهت راحتی کاربران برای دانلود تعداد ست ها را زیاد قرارندادیم.


حجم دانلود:  GB 1.8

لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت ارائه میگردد.



 


برچسب ها: دانلود ریتم آذری آتما برای ارگ ،دانلود ست ریتم ارومیه ای آذربایجان غربی برای ارگ،دانلود ست ریتم میاندوآب و آتما برای ارگ ، ریتم آتما ارگ pa700 ،دانلود ست ارگ Pa700 Oriental دانلود ست فلش کارت بندریpa 700 دانلود ست بندری pa700 دانلود set گلچین فارسی جدیدpa700 or  دانلود ریتم  اذری  ارگ pa700  ست ریتم و صدای جدید برای pa700  خالتوری دانلود ست ریتم شاد عروسی برایpa700 ست سنتی حماسی برای ارگpa700  ست ریتم سنتی دف و تنبک  pa700 ،دانلود ریتم ارگpa700کرگKORG،دانلود ریتم ارگ PA700RD

نظرات 3 + ارسال نظر
طاهر چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 00:45

سلام و وقت بخیر،
لینک دانلود برای من هم فعال نمیشه. من دوبار براتون ایمیل زدم اما جوابی نگرفتم. لطفا لینک دانلود را برای من ارسال می کنید؟
با تشکر

فرزاد یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:36

با تشکر از لطف شما
من از داخل همون پیجی که ارور میداد در قسمت Advanced یک لینک زیپ پیدا کردم و دارم بوسیله Downloader آنرا دانلود میکنم. اگر مشکلی در فایل دانلود شده بود حتما مجددا با شما تماس میگیرم.

سپاس موفق و پیروز باشین

بله همون لینک هستش لطفا با دانلود منیجر دانلود کنید مشکلتون حل بشه

فرزاد یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:07

درود وقت بخیر
بنده جهت خرید ست pa700 مبلغ 42000 تومان واریز کردم ولی وقتی روی تکمیل فرایند خرید کلیک میکنم وب پیج ارور میده. چیکار باید بکنم لینک دانلود هم ندارم. میتونم رسید پرداخت را برای شما ارسال کنم.

با سلام مشکل از طرف میزبانی هاست میباشد لطفا آی دی تلگرام و ایمیل خودتون رو از طریق ارتباط با ما ارسال کنید لینک دانلود رو ارائه بدیم.باتشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد