تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده
تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی ارگ (کیبورد)

تعمیرات تخصصی انواع ارگ و کیبورد برندهای : KORG - YAMAHA - CASIO - Roland-GEM در اسرا وقت با ضمانت قطعات تعمیر یا تعویض شده

فروش ویژه مجموعه ست های گلچین ارگ Pa 50 SD

فروش  ست های گلچین ارگ Pa 50 SD

این پکیج شامل بهترین و عالی ترین ست های موجود برای ارگ PA50SD تبدیلی میباشد. بیش از 150 عدد فایل ست ریتم و صدا مخصوص کیبورد Pa50 SD با فرمت CRD و SETجهت لوود روی فلش کارت ارگ این فایل ها در انواع ست های مختلف گلچین مجلسی،خالتوری،ست آذری،ست بندری،ست عربی،ست ترکی،ست آهنگهای مجلسی،ستM&R ،ست Afshin ، ست Ahvaz ، ست B&S ، ست  A&K ، ست TM ،ست فول KoRDI، ست M&H ، ست Party5,6 و تمامی ست آهنگ های جدیدموجود میباشد.
بطور کلی میتوان گفت مجموعه ای از تمام ست هایی که تابحال برای این مدل کیبورد ساخته شده است میباشد.


حجم دانلود:   2.8  گیگابایت
لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت ارائه میگردد.





نظرات 5 + ارسال نظر
امین جمعه 20 بهمن 1402 ساعت 20:33

باسلام یه کورگpa50معمولی دارم ایا هنوز این مدل رو ارتقا میدن یا نه و هزینه تبدیلش چقدر میشه

غلامرضا پورخردمند پنج‌شنبه 14 دی 1402 ساعت 23:52

سلام
کیبورد من pa50 بوده که به pa60 ارتقا یافته از پکیج پیشنهادی شما میشود استفاده کرد ؟/ پکیج شما با فلاپی تغذیه میشوذ؟ چند تا فلاپی لازم است؟

عباس جمعه 7 خرداد 1400 ساعت 12:01 http://https;//Lothian.blogsky.com/1:

سلام
ازسایتتون ست ارگpa50 خریداری کردم ومبلغ پرداخت کردم70هزارتومان ولی فرآیند تکمیل را در پایان نزدم اما هزینه ازمن کسر شد و فایلی برای من نیومد،درتاریخ6/3/1400ساعت21/40روزپنجشنبه،باتشکر

با سلام بعلت ترافیک بالای هاست گاها اینجور میشه لطفا ادرس ایمیل خودتون رو از طریق ارتباط با ما بفرستید تا لینک دانلود رو براتون ارسال کنیم

طاهری پنج‌شنبه 20 آذر 1399 ساعت 15:49

سلام ببخشید چطور میتونیم پکیج و از طریق پست دریافت کنیم؟

طاهری دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت 06:12

سلام ببخشید ارگ من pa50 تبدیل به ۸۰ هستش من میتونم از این پکیج استفاده کنم؟

سلام بله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد